Kvalitný text na objednávku, písanie článkov na zákazku, copywriting
Copywriting

Keby som tak vedel písať ako malý Boh…

Hups. Veď vlastne viem! * Rád aj tebe napíšem kvalitný text na objednávku na akúkoľvek tému. A čo ja osobne považujem za “kvalitný” v tomto kontexte?

V prvom rade gramaticky bezchybný a spisovne správny. Ďalej, aby mal úroveň po štylistickej a rétorickej stránke. A v neposlednom rade, aby bol naozaj k téme.

Možno to znie jednoducho. Ale získať na akúkoľvek svoju stránku

naozaj kvalitný text na objednávku

nie je zasa až taká úplná sranda. Napr. na JaSpravím síce človek, ktorý potrebuje kvalitný text na svoju stránku, nájde ponuky už od € 3 za stranu. Ale…

Na to, aby som napísal kvalitný text na objednávku, potrebujem cca hodinu študovať, o čom mám vlastne písať. Študovať či už stránky objednávateľa (eShop, firemnú prezentáciu, blogové texty alebo jednoducho googliť info z rôznych online zdrojov) alebo tému ako takú.

Ďalšiu asi hodinu musím písať, ak mám napísať normostranu, ktorá bude mať úroveň, hlavu a pätu. Ak má text byť naozaj relevantný, robiť dobrý dojem a presvedčiť o niečom. A, samozrejme,

kvalitný text na objednávku musí byť optimalizovaný.

Ináč je to “nejaký textík”, slová pospájané do nejakej témy. Ktoré by si človek prečítal, ak by boli zverejnené na prvej strane Plus jedného dňa. No neprečíta si ich online. Už len preto, že ich bez optimalizácie pre vyhľadávače (rozumej “napísané pre google”) nikdy nenájde.

No a urobiť toto všetko – vrátane predchádzajúceho štúdia optimalizácie ako takej – za euro a pol na hodinu?! To naozaj…? Ale k veci.

Potrebuješ teda kvalitný text na objednávku

Na prezentáciu niečoho, o čom chceš dať vedieť svetu.

Si tu správne. Presvedčiť o tom ťa musí samotný fakt, že si túto ponuku písania textov na zákazku našiel či našla. Keby nebol napísaný na špičkovej úrovni, už by si jeho čítanie býval/a dávno vzdal/a. A nebyť perfektnej optimalizácie, google by ti ho nikdy neukázal.

Ja od teba na jeho stvorenie potrebujem nasledovné:

  • Spoznať tému, vedieť, o čom mám písať: ukáž mi tvoj eShop alebo iné stránky o tom, čo ideme riešiť.
  • Poznať tvoju predstavu o obsahu článku: má to byť (ďalší) bežný popis toho, čo robíš či nejakým spôsobom ponúkaš? Alebo to má nápadité, atypické, pútavé pre čitateľa? Má to byť skôr na reálne čítanie pre návštevníkov stránky alebo skôr na prilákanie pozornosti googla?
  • Vedieť, na aké kľúčové slovo či frázu má byť článok zameraný.

Na tomto mieste vysvetlím, prečo by si mal/a

žiadať kvalitný text na objednávku práve odo mňa.

Mám viac ako desaťročné skúsenosti s písaním ako takým. Nie je mi cudzí žiadny žáner napriek tomu, že mám do istej miery svojský štýl: píšem či aspoň písal som blogy, odborné texty, poviedky, fejtóny, recenzie. Publikujem alebo aspoň publikoval som na vlastných weboch (bola či stále je ich cca desiatka), ale tiež na Adam.sk, na wellness.sk… Mám

100%-nú znalosť slovenskej gramatiky.

Vyjadrujem sa na úrovni, inteligentne, seriózne, moje texty pôsobia hodnoverne a fundovane. A keďže vidíš, čo som schopný sám o sebe napísať, musí ti byť jasné, že som aj hovadsky vtipný. 🙂

Fajn, idem sa predať. Ponúkam

kvalitný text na objednávku, takže referencie

Začnem samotným týmto blogom, ktorého texty ukazujú, že sa viem vyjadrovať. Formou, ktorá pôsobí inteligentne, presvedčivo, seriózne a hodnoverne. To som si nenašiel v slovníku cudzích slov pod heslom “kaleráby”. To o mojich textoch tvrdia ich čitatelia.

Ďalšou mojou referenciou snáď môže byť web mojej priateľky, v Košiciach pôsobiacej kaderníčky: Dominika Fabová Hair Studio. Do týždňa od jeho publikovania s prvými asi piatimi blogmi bolo možné nájsť salón mojej drahej pod všetkými možnými súvisiacimi frázami. Pod sloganmi od “dobré Hair Studio Košice” až po “kaderníctvo Nad jazerom”… Že viem

optimalizovať a zacieliť článok na kľúčovú frázu,

toho dokladom je článok na slovné spojenie “diskrétny zárobok“. Bol napísaný len a len za týmto účelom. Ak si chceš overiť jeho úspech, vygoogli si toto slovné spojenie. Stačí ti prvá stránka? Alebo je dokonca v prvej trojke? No predstav si…


Moja cena je € 20 za článok, dodanie do 48 hodín

od potvrdenia prijatia objednávky. Bavíme sa o texte v rozsahu minimálne jednej normostrany. (Pre tvoju jednoduchú predstavu: tento blog má takmer presne dve normostrany.) Nemám živnosť a teda faktúrovať moju prácu nemám ako. Ak je to však pre teba nevyhnutné, môžeš kvalitný text na objednávku odo mňa získať tu.

Ak ideš so mnou do toho, prosto napíš na ja@AndyMoravek.sk alebo použi kontaktný formulár. Čo od teba potrebujem, to som spísal o kúsok vyššie.


* Je mi jasné, že tento úvod musí pôsobiť nechutne arogantne. Presne to bolo jeho zámerom. Totiž pri všetkej úcte a hlavne pokore: skromné články má google ťažko v piči. Ak som chcel, aby tento článok vôbec niekto našiel, mal som 2 možnosti:

  • Napísať ho tak, aby zaujal. Na to ja osobne aplikujem do textov drzosť a primeranú štipku vulgarizmov. To sa len ťažko dá prehliadnuť. Ak ti tento štýl nevyhovuje, treba ma o tom vopred informovať. Viem písať aj seriózne.
  • Zaplatiť si na googli reklamu na tento blog. Ibaže kto by si býval všimol, že je to platená reklama, zďaleka by ho obišiel. A to by pre mňa boli do hajzla spláchnuté prachy.

Skrátená linka do tohto článku pre prípad jeho totálne jednoduchého zdieľania je bit.ly/KvalitnyText (zachovať veľké písmená).

Po viac ako 15 rokoch písania a publikovania som bol oslovený s ponukou písať copywriterské texty. Nakoľko vysvitlo, že ma to nielenže baví, ale som v tom aj kurva dobrý - robím to teraz na zákazku. Som však (zatiaľ) lacným copywriterom, pretože ma to nemusí živiť a stále to vnímam ako platené hobby.

2 komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *